среда, 6 декабря 2017 г.

План уроку "Фарбування волосся барвниками різних груп"

Тема:  «Фарбування волосся барвниками різних груп» .
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів із барвниками різних груп, сформувати знання,
                     уміння та навички з технологічних прийомів використання      
                     барвників, систематизувати та вдосконалити знання з колористики,
                     закріпити знання з використання інструментів та препаратів,
                     удосконалення знань учнів щодо класифікації фарб для
                     волосся, формування творчої та пізнавальної компетенції;
Розвивальна: Розвивати аналітичне, критичне і логічне мислення при
                         вирішенні виробничих ситуацій, групову роботу, творчість,     
                         вміння планувати свою діяльність, вміння спостерігати, розвиток   
                         соціальної активності учнів сприяння вмінню самостійно 
                         приймати ситуативні рішення;
Виховна:  Виховувати охайність, відповідальність, вміння працювати в
                   колективі, естетичний смак, культуру спілкування, через вивчення
                   нового матеріалу, прививати учням любов до обраної професії,
                   культури праці.
                                           План конспект уроку
Питання:
1. Групи барвників.
2. Класифікація барвників для волосся.
3. Мікстони, їх призначення.
I. Вивчити:
Барвники І групи
До цих барвників належать препарати для блондування, освітлювання та
знебарвлення волосся.
Освітлювальний засіб діє на роговий шар волосся. Його лужний компонент
відкриває луски; засіб проникає всередину.
За допомогою барвників першої групи виконують такі перукарські операції:
-          освітлення - зміну природного кольору волосся на півтону,  в декілька тонів
-          знебарвлення – повне освітлення до надання кольору «блондин»;
-         протравлювання – видалення з волосся штучних пігментів попереднього
барвника перед наступним фарбуванням; підготовка сивого волосся до
фарбування світлими барвниками;
-          мелірування – освітлення окремих пасом волосся;
-          балаяж – освітлення кінчиків волосся (як самостійну або підготовчу
операцію).
Барвники ІІ групи
За допомогою барвників другої групи, або хімічних барвників, досягають повної зміни кольору волосся на тривалий час.
Хімічні барвники складаються з двох компонентів: фарбуючого препарату й
окисника. Під час операції фарбування здійснюється окиснення пігменту волосся, його перетворення у безбарвну речовину  з одночасною активізацією
штучного пігменту фарбую чого засобу й отриманням нового кольору. Взаємодія барвника волосся відбувається у такій послідовності: під дією лужних компонентів фарбую чого засобу розкриваються луски волосся, барвник проникає всередину, окисник освітлює натуральний пігмент і проявляє штучні пігменти барвника, молекули його в процесі реакції значно збільшуються і заповнюють порожнини волосся.
Хімічні барвники застосовують для надання таких перукарських послуг:
- фарбування в новий колір;
- фарбування «тон у тон»;
- тонування освітлення волосся;
- відновлення відтінку;
- фарбування відрослих коренів;
- фарбування сивого волосся.
Барвники ІІІ групи
Барвники третьої групи – фізичні барвники без окисника, поверхнево діють на
волосся або проникають крізь кутикули й огортають зовнішній шар кортексу, не взаємодіючи з пігментом волосся. Ці засоби дають змогу тимчасово змінити
колір, досягти фарбуванням ефекту « тон у тон» або темнішого тону, а також
посилати відтінок світлого волосся. Пористе й ушкоджене волосся тримає колір довше. Волосся, фарбоване відтінком барвником, втрачає яскравість повільно, тому не виникає різкого контрасту з відрослими коренями.
Фізичні барвники доцільно застосувати:
- коли потрібно додати насиченості кольору волосся, але небажане
використання фарби з окисником;
- щоб затонувати початкову сивину, небажану жовтизну;
- щоб надати волосся відтінку після освітлення та мелірування.
До барвників цієї групи належать тонуючі шампуні, бальзами, пінки, ополіскувачі
для волосся.
Барвники ІV групи
Натуральні барвники рослинного походження діють аналогічно відтіню вальним барвникам, тобто вони проникають тільки у зовнішній шар волосся, однак утримуються міцніше, особливо при систематичному застосуванні. Вони не можуть радикально змінити колір, але посилають відтінок, поліпшують стан
волосся, лікують шкіру голови. Для і догляду за волоссям використовують різні
рослини та їх частини – корені, стебла, листя, квіти, плоди, кору.
Особливо відомі та широко застосовуються серед рослинних барвників хна і
басма.
Хна – порошок жовто-зеленого кольору, готовий до використання. Бажаний
результат фарбування залежить від часу витримки фарбувальної суміші та
натурального кольору волосся. Отримують різноманітні відтінки – золотисті, руді, світло-каштанові.
Порошок басми має сірувато-зелений колір. Фарбує у темні кольори – зелений,
зелено-синій, тому самостійно у чистому вигляді не використовується. У
поєднанні з хною басма застосовується ширше, дає різні відтінки від світло-
каштанового до синьо-чорного.
Мікстони та їхнє призначення
Відразу досягти бажаного кольору при фарбуванні волосся вдається не завжди.
Іноді колір виходить занадто яскравий, іноді – дуже матовий. Часто після
змивання фарби з’являється небажана жовтизна, зелений відтінок.
Для посилення того чи іншого кольорового напрямку, а також корекції кольору
служать мікстони. Як самостійні фарби вони не застосовуються, але, змішуючи їх з барвниками, можна поліпшити або виправити результат фарбування. Мікстони (перекривають) небажаний відтінок і посилюють бажаний. Якщо
небажаний відтінок отримується в процесі фарбування, мікстон додається
безпосередньо до барвника. За допомогою мікстову відтінкові можна надати
яскравості й насиченості. Мікстони можна також застосовувати при фарбуванні
попередньо освітленого волосся у незвичайні, нетрадиційні або пастельні
кольори.
Можливості дії мікстонів:
попелястий - попелястий
золотистий фіолетовий перлинний
мідний синій золотистий
червоний зелений мідний
фіолетовий жовтий червоний
синій оранжевий фіолетовий
Використовуючи в роботі мікстони, потрібно враховувати таке:
- чим світліший попередній колір, тим менше мікстову необхідно додавати
(не більше ⅓ основного складу);
- при змішуванні фарби з окисником кількість мікстову не враховується,
якщо вона не перевищує 10 грамів;
- максимальна кількість мікстову не повинна перевищувати кількість
фарбувального складу.
Для того, щоб вдало вибрати барвник, слід враховувати такі фактори:
1. природній колір волосся;
2. відсоток сировини;
3. довжину відрослих коренів після попереднього фарбування;
4. рівень тону по довжині та на кінчиках волосся;
5. необхідний рівень освітлення;
6. сумісність відтінків;
7. колір шкіри обличчя клієнта;
8. чутливість волосся до барвника;
9. побажання клієнта, стан його здоров’я.
II. Перевір себе:
Тема уроку: «Фарбування волосся»
Завдання № 1
1. Поясніть терміни «блондування», «освітлення», «мелірування»,
«балаяж». Що поєднує ці терміни?
2. Які операції відносяться до підготовчих та заключних робіт при
фарбуванні волосся фарбами ІІІ та IV груп?
Завдання № 2.
1. Які операції відносяться до підготовчих та заключних робіт при
фарбуванні волосся фарбами І та ІІ груп?
2. За допомогою яких груп фарб можна посилити природній колір
волосся?
III. Заповни таблицю (Тест для перевірки якості засвоєння учнями знань за темою «Фарбування волосся».)
Наприклад:
№ питання № відповіді
1 А;  2 В
1. До яких груп фарб застосовують терміни «перманентні» та
«напівперманентні»?
А)До І групи. Б)До ІІ групи. В) До ІІІ групи Г)До ІV групи
2. Позначте рослинні фарби
А)Басма. Б) GARNIER COLOR NATURALS. В)Хна
Г)Мікстон. Д) Аміак. Е) Окисник.
Використана література:
1. Панченко О.А. Мелирование и прически 2004.
2. Ветрова А. Парикмахер-стилист 2002.
3. Журнал Долорес. Ученик Тутыря.
4. Сайт http://www.9990049.ru/eluminirovanie_v

Комментариев нет:

Отправить комментарий

План уроку "Фарбування волосся барвниками різних груп"

Тема:   «Фарбування волосся барвниками різних груп» . Мета: Навчальна: Ознайомити учнів із барвниками різних груп, сформувати знання,...