среда, 6 декабря 2017 г.

тестові завдання з перукарської справи

Тематична атестація з перукарської справи № 1
«Організація робочого місця»
І. Тестові завдання.
1. Які існують категорії перукарень ?
А) перша, друга, третя; В) вища, середня, нижча;
Б) вища, перша, друга; Г) вища, друга, нижча.

2. На скільки груп діляться виробничі приміщення сучасних перукарень у залежності від призначення ?
А) 4;               Б) 2;        В) 3; Г) 5.

3. В якому приміщенні зберігаються парфумерія та матеріали, які використовують у перукарні ?
А) обслуговуючому; В) для прийому відвідувачів;
Б) для обслуговуючого персоналу; Г) складському.

4. На які 2 основні групи ділиться освітлення ?
А) світле, темне; В) природне, фантазійне;
Б) природне, штучне; Г) природне, неприродне.

5. Яку вентиляцію необхідно встановлювати у перукарнях з числом робочих місць 3-10 ?
А) кондиціонери; В) припливну;
Б) припливно-витяжну; Г) примусову.

6. Яка обов’язкова вимога до крісел ?
А) мають вільно обертатися; В) бути синього кольору;
Б) мати підголівник; Г) власний варіант.        Всього: 1,5 бала

ІІ. Знайти співвідношення:
1)      Освітлення.                                                 А) Температура повітря.
2)      Складське приміщення                           . Б) Природне.
3)      Вентиляція.                                                 В) Підйомник.
4)      Крісло.                                                         Г) Дзеркало.
5)      Опалення.                                                   Д) Кондиціонер.
6)      Робоче місце.                                             Е) Матеріали.

Всього: 1,5 бала

ІІІ. Відповіді на питання.
І варіант
1. Дати характеристику категоріям перукарень. (1 бал)
2. Чим відрізняється приміщення для обслуговування клієнтів від складського приміщення. Дати характеристику. (2 бала)
3. Освітлення перукарень. Його роль. (2 бала)
4. Дати характеристику робочому місцю перукаря. (2 бала)
5. Вплив технічного прогресу на видозміну обладнання перукарень. (2 бала)
ІІ варіант
1. Дати характеристику категоріям перукарень. (1 бал)
2. Чим відрізняється приміщення для обслуговування клієнтів від приміщення для прийому клієнтів. Дати характеристику. (2 бала)
3. Дати характеристику санітарно-технічному обладнанню. (2 бала)
4. Дати характеристику робочому місцю перукаря. (2 бала)
5. Вплив технічного прогресу на видозміну обладнання перукарень. (2 бала

Тематична атестація з перукарської справи № 2
«Інструменти та матеріали  перукаря»
І. Тестові завдання:
1. Що таке «флатопер» ?
А) ножиці; В) гребінець;
Б) щітка; Г) майстер-перукар.

2. Що відноситься до інструментів для завивки ?
А) коклюшки; В) фен;
Б) сушуари; Г) термощипці.

3. Яка основна функція шейкера ?
А) зволоження волосся; В) укладання волосся;
Б) змішування барвників; Г) власний варіант.

4. Які існують різновиди затискачів ?
А) «вусики», «раки»; В) «краби», «спонжі»;
Б) «качечки», «рибки»; Г) «вусики», «краби».

5. Гребінець складається із … і зубців. Вставити пропущене слово.
А) обушка; В) бушки;
Б) опушка; Г) осушка.

6. Які бувають перукарські ножиці ?
А) прості, складні; В) складні, зубчасті;
Б) прості, зубчасті; Г) безпечні, небезпечні.

Всього: 1,5 бала

ІІІ. Відповіді на питання.
І варіант

1. Дати характеристику інструменту для розчісування. (2,5 бала)
2. Дати характеристику електричним машинкам. (1,5 бала)
3. Дати характеристику інструментам для завивки. (1,5 бала)
4. Пристосування для перукарських робіт. Їх характеристика. (1,5 бала)
5. Найновіші види інструментів та електрообладнання. Їх роль в удосконаленні обслуговування клієнтів. (2 бала)

ІІ варіант
1. Дати характеристику ріжучому інструменту для стрижки волосся. (2,5 бала)
2. Дати характеристику електричним машинкам. (1,5 бала)
3. Дати характеристику щіткам. (1,5 бала)
4. Електроапаратура перукарень. Її характеристика.(1,5 бала)
5. Найновіші види інструментів та електрообладнання. Їх роль в удосконаленні обслуговування клієнтів. (2 бала)






Тематична атестація з перукарської справи № 3
«Підготовчі та заключні роботи. Перукарська білизна. Миття голови.»

І. Відповіді на питання.
І варіант
1. Дати характеристику підготовчим роботам до початку робочого дня. (1 бал)
2. Перукарська білизна. Її види та призначення. (1,5 бала)
3. Заключні роботи. Правила розрахунку з відвідувачем.(1,5 бала)
4. Способи миття голови. Технологічна послідовність миття голови шампунем. (2 бала)
5. Дати характеристику засобам для нейтралізації після миття волосся. (2 бала)
6. Технологія виконання миття волосся хною. (2 бала)
7. Культура обслуговування клієнтів. (2 бала)

ІІ варіант
1. Дати характеристику підготовчим роботам перед обслуговуванням клієнта. ( 1 бал)
2. Одяг перукаря. Вимоги до зовнішнього вигляду майстра-перукаря. (1,5 бала)
3. Заключні роботи. Правила розрахунку з відвідувачем.(1,5 бала)
4. Мета миття голови. Технологічна послідовність миття голови милом. (2 бала)
5. Дати характеристику шампуня за призначенням. (2 бала)
6. Технологія виконання миття волосся хною. (2 бала)

7. Культура обслуговування клієнтів. (2 бала)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

План уроку "Фарбування волосся барвниками різних груп"

Тема:   «Фарбування волосся барвниками різних груп» . Мета: Навчальна: Ознайомити учнів із барвниками різних груп, сформувати знання,...