среда, 6 декабря 2017 г.

план уроку "Художній розпис нігтів"

Будь майстром, поетом, художником
у справі, яку ти любиш. Немає такої
професії, в якій людина не змогла б
піднятись на вершину майстерності»
(В. О. Сухомлинський)
План проведення відкритого уроку.
Тема програми: Технологія виконання манікюру.
Тема уроку: Художній розпис нігтів.
Мета уроку:
Навчальна: Ознайомити учнів із видами манікюру, сформувати знання, уміння
                       та навички з технологічних прийомів виконання розмальовування
                       нігтів, систематизувати та вдосконалити знання з виконання
                        манікюру, закріпити знання з використання інструментів та
                       препаратів.
Розвивальна: Розвивати аналітичне, критичне і логічне мислення при
                          вирішенні виробничих ситуацій, групову роботу, творчість,
                          вміння планувати свою діяльність, вміння спостерігати.
Виховна: Виховувати охайність, відповідальність, вміння працювати в
                  колективі, естетичний смак, культуру спілкування, через вивчення
                   нового матеріалу, прививати учням любов до обраної професії.
Матеріально-технічне забезпечення уроку: мультимедійна презентація уроку,
                  путівник, кросворд «Інструменти та препарати», набір інструментів
                  для виконання розмальовування нігтів, матеріали для виконання
                  манікюру, технологічна карта.
Методи уроку- бесіда,
Тип уроку- демонстраційний урок.
Вид уроку: бінарний урок виробничого навчання та манікюрної справи.
Форма навчання: бесіда, презентація, розповідь, пояснення, ігрові ситуації.


Ніхто не робиться майстром, не тренуючись майстерності»
                                                Ян Коменський (чеський педагог )

Хід уроку.
1.Організаційний момент.
(підготовка учнів до роботи, включення у діловий ритм, створення психологічного настрою, емоційної насиченості, пізнавальної діяльності учнів).
Мотивація навчальної діяльності.
Вступне слово ( на фоні мелодії) :
Розпочати це заняття мені хотілось б з старовинної східної легенди: «Одного разу Людина попросила, щоб Бог показав їй Рай і Пекло. Бог завів її до одного приміщення, в якому сперечалися розлючені голодні люди: посеред кімнати стояв казан з їжею і ложками, які були значно довші за руки людей, і їх неможливо було піднести до рота. «Так, це дійсно Пекло» , - мовила Людина.
Потім Бог завів її до другого приміщення, посередині якого стояв такий самий казан з точнісінько такими самими ложками, але люди там були ситі та щасливі… Чому? (учні пропонують свої варіанти відповідей). Бо вони вміли годувати один одного». Тобто вміли взаємодіяти між собою.
Тільки в співпраці можна досягти бажаного результату.
Те, що ми зібралися разом,- це тільки початок,
те, що ми продовжуємо залишатися разом,-це вже досягнення,
те, що ми разом працюємо,- це вже справжній успіх.
Викладач- сьогодні у нас проходить заняття, яке узагальнює і систематизує знання і навички, які ви отримали з дисциплін «манікюрна справа». Це був важкий і кропіткий шлях до нашої сьогоднішної теми, яка допоможе нам навчитись виконувати композиційний підбір манікюра для кожного клієнта, з яким вам прийдеться спілкуватись.
Актуалізація досвіду і корекція опорних знань учнів
Перш ніж ми перейдемо до вивчення нового матеріалу, згадаємо основні положення, питання, терміни, які ви вже пройшли і маєте з них вивченні знання.
Питання:
Давайте пригадаємо з вами хто і в якому році придумав французький манікюр?
Учень. ( американець Джері Пунку в 1976р.)
Скажіть будь-ласка,що вам відомо про лікаря Сіттіса?
Учень.( Сіттіс – лікар,який займався хворобами стопами в 1830-х роках використовував в якості інструмента при роботі з нігтями, палочку із апельсинового дерева, запозичив у давнтистів. До цього часу для виконання манікюру

Руки, щоб виглядати молодими і доглянутими ,вимагають більше уваги ,ніж шкіра будь-якої іншої частини тіла. Адже під шкірою рук не дуже багато жирових клітин, як під шкірою обличчя та тіла, і вони першими починають видавати наш вік. У своєму прагненні виглядати неперевершено, кожна поважаюча себе жінка не повинна забувати про догляд за нігтями. На жаль, не всім дано мати гарну шкіру рук та гарні нігті від природи. Лише окремим щасливцям пощастило народитися із привабливими та сильними нігтями. Але, засмучуватися не треба, розв’язання всіх проблем знайдено завдяки сучасним технологіям.
За всіх часів довгі нігті були привілеєм вищих станів. У цих країнах довгі нігті були символом мудрості так аристократизму, до того ж вважалося , що вони допомагають розмовляти з богами. Фахівці ретельно  доглядали за нігтями: полірували та змащували їх оліями. Для довгих нігтів  виготовляли спеціальні футляри, які були витвором мистецтва.
       Давайте подумаємо, що означає слово «успіх»  для кожного з вас
 (відповіді дітей)
Учень.  Навчальні посібники дають нам таке визначення поняття «успіх
Учня»- це переживання  , стану радості, задоволення від того, що результат, до якого він прямував у своїй діяльності збігся з його очікуваннями.
Скажіть будь-ласка а якими інструментами виконують манікюр.
Учень. Для виконання манікюру нам потрібні такі інструменти:
Ванночка; рушнички, щипці, лопатка, апельсинова палочка, пилочки подушечки ,крем…
         Отже на сьогоднішньому уроці ми навчимося виконувати художній манікюр. Найпоширенішим серед виконання художнього манікюру є:
-        Китайський розпис;
-        Нейл-арт.
Китайська  розпис нігтів з’явилася порівняно недавно ,але самі візерунки створювалися і раніше, ще у стародавні часи, і наносилися на шматки пергаменту. Найчастіше  на них зображували природу – гілка сакури, красиві квіти, рослини, трави птахів. Це  напрямок навіть мала свою назву –гохуа. З часом китайські дівчата  стали використовувати квіткові мотиви для того, щоб прикрастти свої нігті. Так з’явилася китайська розпис нігтів.
Для того щоб прикрасити нігті китайської розписом, майстри манікюру використовують плоскі кисті і досить густі акрилові фарби. Манікюр, виконаний у стилі китайської розпису , не займає багато часу, і, незважаючи на це прекрасно виглядає, акуратно виглядає. Китайська розпис нігтів відрізняється особливою стійкістю,  а ефект від малюнків – просто приголомшливий. Густі акрилові фарби мають високу щільність кольору , що зовсім не впливає на процес висихання фарби. Відмінно виглядають в цьому виконані не тільки квіткові композиції, ні і мереживні візерунки, а також натюрморти і досить реалістичні портрети.
З найпопулярніших елементами китайського розпису можна ознайомитись в журналах по нейл - арту або в каталогах майстерень, які займаються манікюром, які можуть представити вам вже готові роботи. В основному ж китайська розпис нігтів включає в дизайн квіти і різні рослинні мотиви. Найчастіше майстри зображують на нігтях півонії, бузок, троянди , лілії та інші квіти. Справжній майстер  китайського манікюру здатний експромтом створити унікальні малюнки та відтворити самі прекрасні квіткові фантазії на нігтях клієнтки.
Поговоримо про поєднання кольорів .Перший колір будемо вважати базовим для покриття нігтя –другий –додатковим.
Завжди добре виглядають «перевірені» поєднання:
-         Коричневий –золотистий, оливково-зелений , беж, золотисто,-сірий;
-         Беживий-коричневий,,кремовий,пісочний;
-         Синій –білий,червоний,бірюзовий;
-         Чорний , білий – з будь якими квітами і відтінками.
-         Чисто червоний -зелений ,синій,синювато-зелений,сірий ,золотисто –жовтий;
-         Рожевий –бордо-,коричневий,цегельний,сірий;
-         Помаранчевий –небесно-блакитний, зелений, пляшкове скло),фіолетовий, ліловий , коричневий, золотистий;
-         Жовтий – зелений, коричневий, золотистий;
-         Блакитний-червоний ,коричневий , синій, оранж, світло-фіолетовий ,(нетемно!);

-  Фіолетовий –золотистий,жовтий, помаранчевий , світло-зелений, зелений,.трав’яний , колір морської хвилі;
- Бузовий – сірий , каштановий . світло-фіолетовий , зелений :
Нейл-арт
Доглянуті здорові нігті для жінки,яка знає собі ціну в наш час – норма . І  якщо у вашій душі свято – навіть блискучі кінчики своїх пальців хочеться зробити ще чудові. Тоді на допомогу і приходять нейл-арт.
Нейл - арт – дизайн нігтів з використанням різнокольорових лаків, наклейок, блискіток, стразів. Це словосполучення походять від двох англійських слів-(ніготь)і ( мистецтво) , тобто мистецтво розпису , прикраси нігтів.
Якщо вам має бути урочиста подія , а на манікюр у салоні немає часу, не засмучуйтесь , при дотриманні наших рекомендацій у домашніх умовах теж можна зробити ефектні нігті.
Основні інструменти для нейл-арту:
1.     Плоска щіточка -  пензлин - для грунтовки нігтя;
2.     Пензлики різної товщини – щоб наносити тонкі лінії;
3.     Пензлик різної товщини - щоб наносити тонкі лінії;
4.     Трафарети для нанесення стандартних візерунків – якщо захочите швидко прикрасити нігті; Різні стрази та прикраси.
Техніка переплетення візерунка.
Навчимо вас основним узором. Для початку візьміть різні лаки для нігтів , пензлики, зубочистки, або голки і приступайте . Робіть повільно і ретельно!
1. Нанесіть лак-основу;
2. Нанесіть поверх лаку-основи різнокольорові цяточки і смужки (переплітати їх потрібно між собою , поки лаки не просохли).
3. Нанесення закріплювача
Увага: Фарби на лаковій основі розчиняються спеціальними розчинами для лаків . Фарби на водній основі –водою.
Техніка наклеювання прикрас:
Для дизайну нігтів часто використовують різні наклейки , їх можна кріпити на не засохшій лак для нігтів. Після того, як лак застигне, його покривають прозорим закріплювачем. Видалити потім зображення з нігтя можна за допомогою рідини для зняття лаку без ацетону.
Акуратно клеять перли і стрази , бажано придбати спеціальний клей.

Закріплення нового  матеріалу.
1. Навіть інструменти , які необхідно для виконання нейл-арту?
2. Які види художнього манікюру ви заєте?
3. Охарактеризуйте техніку наклеювання прикрас.
4. Назвіть поєднання кольорів.
5. Скажіть будь-ласка, що вам відомо про лікаря Сіттіса?
6. Давайте пригадаємо з вами хто і в якому році придумав французький манікюр?
7. Найпоширенішим серед виконання художнього манікюру є….????

Підсумок.
 
Домашнє завдання . В.Ф. Орлова «Основи перукарської»




Комментариев нет:

Отправить комментарий

План уроку "Фарбування волосся барвниками різних груп"

Тема:   «Фарбування волосся барвниками різних груп» . Мета: Навчальна: Ознайомити учнів із барвниками різних груп, сформувати знання,...